iFLEET » Archiv 2005-19 » Nová Astra bude od listopadu
Nový generální ředitel zastoupení Opelu pro ČR a SR Stephane Chauville představil novinářům – členům volební komise českého Auta roku 2009, čerstvou novinku této značky – nejnovější generaci modelu Astra. Tradiční kompaktní model německé značky,...
Nový generální ředitel zastoupení Opelu pro ČR a SR Stephane Chauville představil novinářům – členům volební komise českého Auta roku 2009, čerstvou novinku této značky – nejnovější generaci modelu Astra. Tradiční kompaktní model německé značky, jehož první generace byla ještě v Československu uvedena v roce 1991, nabídne v základní výbavě mnoho pokrokových prvků, jako adaptivní podvozek se třemi úrovněmi nastavení, novou zadní nápravu, elektrickou parkovací brzdu, posilovač řízení s proměnným účinkem či automatický asistent pro rozjezd do kopce.
Jako dodatečnou výbavu ji půjde objednat např. parkovací senzory, nová ergonomická sedadla či nezávislé vytápění a další. V oblasti výbavy bude k dispozici 6 airbagů, ESP, duální předpínače bezpečnostních pásů, Opel Eye kamera či aktivní přední hlavové opěrky. Základní cena nové Astry bude činit 364 900 Kč. Ačkoli v pátek 23. října byl na českém území jediný, pečlivě střežený model dlouho očekávané novinky, k dealerům a jejich zákazníkům se Astra dostane už v listopadu.
Stephane Chauville by měl na českém a slovenském trhu působit delší dobu než jeho předchůdci, kteří se tu v posledních letech velmi často střídali: „Fakt, že se tu ředitelé v poslední době ani nestačili ohřát, jistě nepřispěl k už tak obtížné situaci značky na trhu. Mám smlouvu minimálně na tři roky, ale pokud budu požádán zůstat déle, jsem připraven,“ Chauville pracoval v posledních deseti letech pro automobilku General Motors, pod níž Opel donedávna patřil. Potíže koncernu samozřejmě nemohly nezanechat stopu na německé značce, která se dlouho zmítala v nejistotě a to se pochopitelně odrazilo na důvěře zákazníků. Nyní má Opel pod křídly nového vlastníka šanci se opět konsolidovat a vydobýt ztracené pozice. Stephane Chauville zdůraznil, že přes všechny peripetie se podařilo dosáhnout jednoho: zmatek a nejistota kolem značky se nepřenesla na produkt a jeho kvalitu. Paradoxně má Opel jednu z nejatraktivnějších nabídek posledních let a patří k nejinovativnějším značkám na trhu. Vysoko je hodnocena i kvalita vozů. Nová Astra se tak jistě stane i vyhledávaným vozem pro firemní klientelu.