Nová značka na leasingovém trhu
pondělí, 24. dubna 2006
Značka ČP Leasing se mění na Credium – to bylo hlavní sdělení tiskové konference, kterou představitelé sedmé největší leasingové společnosti v Česku odstartovali rebranding firmy. Změna názvu souvisí se změnou vlastníka, kterým se stala v srpnu...
Značka ČP Leasing se mění na Credium – to bylo hlavní sdělení tiskové konference, kterou představitelé sedmé největší leasingové společnosti v Česku odstartovali rebranding firmy. Změna názvu souvisí se změnou vlastníka, kterým se stala v srpnu loňského roku francouzská společnost Sofinco S.A. Ta je dceřinou firmou čtvrté největší banky na světě Crédit Agricole S.A. Cílem společnosti Sofinco, zastřešené novou značkou Credium, je upevnit pozice ve financování dopravní techniky, intenzivněji se zaměřit i na financování ojetých vozů a rozšířit aktivity na nejširší spektrum spotřebitelského financování.
Společnost ČP Leasing si za devět let svého působení na českém trhu vybudovala pevné místo v první desítce největších leasingových společností. Společnost poskytuje finanční služby pro fyzické osoby, podnikající i nepodnikající, a právnické osoby. Prostřednictvím ČP Leasingu lze financovat nová a ojetá osobní i nákladní auta. Mezi produkty patří finanční a operativní leasing, splátkový prodej a spotřebitelské úvěry. Za poslední účetní období zaznamenal ČP Leasing zisk ve výši 120 mil. Kč a celková aktiva dosáhla k 31.12.2005 částky 8 mld. Kč. V prvním čtvrtletí 2006 dosáhl ČP Leasing pod novým vlastníkem meziročního nárůstu obratu ve výši 50 % na 1,13 mld. Kč (bez DPH).
Logo Credium vyniká ve finanční sféře neobvyklou kombinací modré a zelené barvy. Tři tečky evokují mince, ale mají také symbolizovat hlavní oblastí zájmu společnosti – leasing, úvěr a pojištění.
Předseda představenstva a generální ředitel společnosti Luděk Keltyčka potvrdil zájem o full servis operativní leasing: „Naše portfolio zákazníků se v tomto směru výrazně rozrostlo. Na operativní bázi financujeme a spravujeme vozové parky např. firem SI Johnson, OMV, TNT, Mediatel či Vegacom. Na otázku AutoBusinessu, zda firma aspiruje také na poskytování značkového leasingu některé automobilky (captive leasing), ředitel firmy odpověděl, že ani tento produkt není vyloučen, nicméně závisí na nalezení optimální rovnováhy parametrů výhodných pro zákazníka, dovozce i leasingovou společnost.
Komunikační kampaň zaměřená na rebranding společnosti bude pomocí tištěných a venkovních médií zahájena 25. května letošního roku.
Na fotografii zleva:
Martin Kalvoda, vedoucí úseku marketingu
Petr Neužil – obchodní ředitel ČP Leasing
Eva Höglund, country manager, SOFINCO
Bernard Manuelli – ředitel mezinárodní divize SOFINCO S.A., člen dozorčí rady ČP Leasing
Luděk Keltyčka – předseda představenstva a gen. ředitel¨
Miroslav Beneš – Ogilvy