Nový fleet manažer u hyundaie
středa, 18. února 2009
Od počátku letošního roku má společnost Hyundai Motor Czech nového fleetového manažera Radomíra Němečka, který vystřídal na této pozici Lukáše Malíka. S příchodem Radomíra Němečka na pozici fleetového manažera zahájila společnost Hyundai Motor Czech...
Od počátku letošního roku má společnost Hyundai Motor Czech nového fleetového manažera Radomíra Němečka, který vystřídal na této pozici Lukáše Malíka. S příchodem Radomíra Němečka na pozici fleetového manažera zahájila společnost Hyundai Motor Czech novou aktivní politiku v oblasti fleetových prodejů. Radomír Němeček má bohaté pracovní zkušenosti z oblasti nejen automobilového průmyslu, ale i bankovnictví a zejména z LeasePlanu, společnosti zajišťující operativní leasing a správu vozových parků firemních vozidel. „Nejvíce se chceme orientovat na prodej automobilů i30 a i30cw, které se vyrábí v Nošovicích, tedy na vozy domácí produkce. Jejich prodej mimo jiné podpoří domácí ekonomiku,“ uvedl v tiskové zprávě pro média Radomír Němeček. Magazín FLEET již má s novým fleet manažerem připraven rozhovor, který vyjde v březnovém vydání. Z článku vybíráme:
Dosavadní fleetová politika dozná z hlediska systému slev pro firemní zákazníky změn, které by ji měly ještě více přiblížit reálným potřebám trhu. „Nebudou to výrazné změny, protože už v minulosti měl v tomto ohledu Hyundai systém nastaven tak, aby obsáhl celé spektrum potenciálních zákazníků. Nicméně vytvoříme pro naše dealery jasná pravidla slev pro prodeje v rozmezí dvou až deseti vozidel. Obchody nad deset vozidel budou sjednávány individuálně s klientem přímo centrálou. Novinkou u nás je, že pro stanovení výše fleetové slevy bude rozhodující závazek zákazníka pro následujících dvanáct měsíců. Pokud se zaváže k odběru deseti vozů, bude mít samozřejmě jiné podmínky, než zákazník, jehož závazek bude na dva vozy.“ Jak Radomír Němeček dále uvádí, chtěl by se více zaměřit na oblast operativního leasingu, protože v něm vidí na našem trhu budoucnost. Jeho názor se přitom opírá o vlastní zkušenosti, neboť v minulosti pracoval pro největší leasingovou společnost tohoto druhu u nás, pro LeasePlan. „Velké společnosti operativní leasing využívají stále častěji a podle mých zkušeností dá řada jejich manažerů na rady zástupců leasingových společností. I proto bychom chtěli více kooperovat s lidmi z leasingových společností, seznámit je detailněji s našimi auty a společně pak oslovovat jejich klientelu.“
Celý článek si přečtete v březnovém vydání magazínu FLEET firemní automobily.