iFLEET » Archiv 2005-19 » Nový importér mazdy
Novým dovozcem vozů Mazda do České republiky a na Slovensko se k 1. říjnu 2006 stala společnost Mazda Motor Logistics Europe NV – a to přes své organizační složky sídlící v Praze a slovenské Bratislavě. S novým dovozcem samozřejmě přišli ke značce i...
Novým dovozcem vozů Mazda do České republiky a na Slovensko se k 1. říjnu 2006 stala společnost Mazda Motor Logistics Europe NV – a to přes své organizační složky sídlící v Praze a slovenské Bratislavě. S novým dovozcem samozřejmě přišli ke značce i noví lidé.
Finančním ředitelem nového dovozce vozů Mazda do České a Slovenské republiky se stal Thomas Egan. Pan Egan pracuje pro společnost Mazda již téměř šest let a byl do začínajícího dovozce vozů Mazda do české a slovenské republiky převelen ze stejné pozice u Mazdy v Itálii. Na starost bude mít veškeré finanční záležitosti společnosti v Čechách i na Slovensku a svými zkušenostmi pomůže Mazdě hladce přejít změnu importéra.
Prodejním ředitelem Mazdy pro Českou republiku a Slovensko je Alexej Kiriakovský. Pan Kiriakovský získal zkušenosti na stejné pozici ve společnosti Peugeot, kde pracoval osm let. V Mazdě bude mít s týmem 4 lidí na starosti celou dealerskou síť v České republice a veškerou prodejní podporu. Prodejní oddělení nového zastoupení automobilky Mazda v ČR začalo pod jeho vedením již pracovat na dalším zkvalitnění a rozšíření dealerské sítě.
Ze stejné pozice u společnosti General Motors Southeast Europe nastoupil do Mazdy jako technický ředitel pro ČR a SR Ing. Jan Machač. Pan Machač bude mít na starosti management veškerých poprodejních a technických operací pro značku Mazda v ČR a SR. Vzhledem k tomu, že poprodejní servis je oblastí, která je pro zákazníky každé značky velice důležitá, bude se celý technický tým nové Mazdy snažit maximálně zajistit jeho flexibilitu a co nejvyšší kvalitu.
Na pozici ředitelky PR pro Českou a Slovenskou republiku nastoupila Markéta Kuklová. Ta přešla do Mazdy ze společnosti Nissan SCEE kde zastávala pozici Marketing a PR Coordinator pro Českou republiku. V Mazdě bude mít na starost vystupování značky směrem k veřejnosti.
„Na začátku každé firmy je důležité vybrat si správný tým lidí,“ říká Ivan Růžička, generální ředitel společnosti Mazda pro ČR a SR. „Myslím si, že tady se nám to povedlo. Naši lidé jsou odborníci s praxí z oboru – a navíc s nadšením pro věc, které je v začátcích naprosto nepostradatelné,“ dodává Růžička.
Na obrázcích: Markéta Kuklová, Jan Machač a Alexej Kiriakovský