Pavel havelka posílil fleetové oddělení peugeotu
středa, 21. května 2008
Od 1. května letošního roku posílil oddělení fleetových prodejů společnosti Peugeot Česká republika Pavel Havelka, který nastoupil na nově vytvořenou pozici Key Account Manager. Pavel Havelka se tak po více než dvouletém působení ve společnosti Emil...
Od 1. května letošního roku posílil oddělení fleetových prodejů společnosti Peugeot Česká republika Pavel Havelka, který nastoupil na nově vytvořenou pozici Key Account Manager. Pavel Havelka se tak po více než dvouletém působení ve společnosti Emil Frey ČR, kde zodpovídal za prodejní aktivity automobilky Ssangyong, vrací ke značce Peugeot. Jak uvedl Marco Venturini, fleetový manažer domácího zastoupení značky Peugeot, bude úkolem Pavla Havelky péče o velké nadnárodní klienty, příprava výběrových řízení a spolupráce na marketingových aktivitách v oblasti fleetových obchodů.
Pavel Havelka se narodil v roce 1959. Vystudoval VŠE v Praze. Deset let pracoval v oboru stavebnictví, než se v roce 1993 začal věnovat oblasti nových vozů, kde zastával různé funkce, mimo jiné také sedm let pozici obchodního inspektora ve společnosti Peugeot Česká republika.