iFLEET » Archiv 2005-19 » Peugeot posílil svou síť o tři prodejní místa
Značka Peugeot má tři nová prodejní místa. V Brně vzniklo prodejní a servisní zastoupení Peugeotu u jednoho z nejvýznamnějších prodejců automobilů u nás, kterým je společnost Auto Palace. Další dvě prodejní místa byla otevřena v Trutnově a v...
Značka Peugeot má tři nová prodejní místa. V Brně vzniklo prodejní a servisní zastoupení Peugeotu u jednoho z nejvýznamnějších prodejců automobilů u nás, kterým je společnost Auto Palace. Další dvě prodejní místa byla otevřena v Trutnově a v Horšovském Týně. Tím se počet prodejních míst zvýšil na 58. Do konce roku 2012 se předpokládá otevření dalších pěti prodejních míst značky, např. v Pardubicích či v Hradci Králové.
Nejvýznamnějším nově otevřeným prodejním místem je Auto Palace Brno. Jeho geografická poloha, image i dlouholeté zkušenosti s prodejem vozů ho předurčují k obchodnímu úspěchu v oblasti jižní Moravy, která je z hlediska prodejů značky v ČR druhým nejvýznamnějším regionem. V Brně, kde doplní další dva stávající autorizované koncesionáře Peugeot, bude zajišťovat kompletní prodejní a servisní zastoupení značky.
Nový autorizovaný koncesionář Peugeot– společnost Autostyl, s.r.o. - otevřel v lednu v Trutnově prodejní zázemí dle nejaktuálnější celosvětové specifikace Peugeot pro značkové budovy typu Blue Box. Vznikl tak v pořadí 25. Blue Box na území České republiky.
V nové prodejní a servisní místo s názvem Auto Tomáš K s.r.o. se přeměnil taký bývalý servis Peugeot v Horšovském Týně a posílil tak zastoupení značky Peugeot v Plzeňském kraji.