iFLEET » Archiv 2005-19 » Pojištění eurogap má dvě nové varianty
Společnost Carlife PMP přináší na trh nové portfolio produktu EuroGap. Carlife se specializuje na prodloužené záruky na nové i ojeté automobily.V případě odcizení či totální škody doplatí EuroGAP rozdíl mezi cenou časovou v době pojistné události a...
Společnost Carlife PMP přináší na trh nové portfolio produktu EuroGap.
Carlife se specializuje na prodloužené záruky na nové i ojeté automobily.
V případě odcizení či totální škody doplatí EuroGAP rozdíl mezi cenou časovou v době pojistné události a cenou pořizovací na faktuře.
K tomuto produktu, který se nyní nazývá, EuroGAP Classic, přibyly začátkem března další varianty, jejichž hlavní charakteristika spočívá v tom, že se jedná o produkty na období pěti let.
EuroGAP Smart a EuroGAP Premium rozšiřují portfolio „pojištění proti ztrátě hodnoty vozidla“ o dvě pětileté varianty. Výhoda těchto variant spočívá především v dlouhodobém zabezpečení investice do automobilu, přičemž Smart udržuje hodnotu vozu v lineární rovině nad časovou cenou vozu a Premium chrání investici do 100% pořizovací hodnoty vozu v prvních třech letech a ve výši 50-70% hodnoty vozu ve čtvrtém a pátém roce, stejně jako EuroGAP Smart.
Ředitel společnosti Carlife PMP spol. s r.o. Andrew Quirke, říká: “EuroGAP zaznamenal velký úspěch na českém i slovenském trhu. Je nabízen prostřednictvím autosalonů, makléřů a leasingových společností. Jde o produkt, který je pro zákazníka snadno pochopitelný a atraktivní pro každého, kdo se obává krádeže nebo havárie vozu.“
V loňském roce vystavila společnost Carlife v České republice a na Slovensku pojistky v hodnotě 12,5 mil EUR, založila pobočky v Maďarsku a Polsku a udržuje si meziroční růst 35%.
Ilustrační foto