Pojišťovna triglav přichází s novou asistenční službou
středa, 11. února 2009
Ve spolupráci s Ústředním automotoklubem ČR přichází Triglav pojišťovna na tuzemský trh s novou podobou asistenční služby, která se vztahuje na osobní a užitková vozidla do 3,5 tuny.
Celodenní asistenční služba na silnicích doma i v zahraničí...
Ve spolupráci s Ústředním automotoklubem ČR přichází Triglav pojišťovna na tuzemský trh s novou podobou asistenční služby, která se vztahuje na osobní a užitková vozidla do 3,5 tuny.
Celodenní asistenční služba na silnicích doma i v zahraničí je zahrnuta v ceně povinného ručení a havarijního pojištění. Rozšířenou variantu si mohou zájemci pořídit za 260 korun ročně. Komplexní asistenční služba se vztahuje na poruchu, pojistnou událost, nedostatečné množství provozních náplní, vybití akumulátoru, zlomení či ztrátu klíčů či na únik vzduchu z pneumatik.
„Našimi největšími konkurenčními výhodami jsou pojistné limity do výše 30 tisíc korun a cena, kdy klient platí za komplexní asistenční pomoc pouze 70 haléřů denně. Snažili jsme se reagovat především na aktuální potřeby řidičů, proto naše služba zahrnuje všechna nejčastější rizika,“ říká Roman Sznapka, produktový manažer Triglav pojišťovny.
„Asistenční pomoc budeme u všech našich produktů i nadále zlepšovat. Společně s online prodejem to považujeme za prioritu,“naznačil plány do budoucna Petr Baný, generální ředitel pojišťovny.