iFLEET » Archiv 2005-19 » Renault Leasing nově jako RCI Financial Services
Společnost Renault Leasing nabízí od začátku roku 2010 klientům své služby pod novým názvem RCI Financial Services. Se změnou názvu zároveň rozšiřuje společnost své portfolio o značkové financování pro vozy Nissan, které se tak vedle financování...
Společnost Renault Leasing nabízí od začátku roku 2010 klientům své služby pod novým názvem RCI Financial Services. Se změnou názvu zároveň rozšiřuje společnost své portfolio o značkové financování pro vozy Nissan, které se tak vedle financování značek Renault a Dacia stává třetím značkovým financováním v nabídce společnosti. Za více než deset let své činnosti má RCI Financial Services ve svém portfoliu 62 000 smluv, z toho 25 000 tvoří aktivní smlouvy.
Společnost Renault Leasing, respektive nově RCI Financial Services, byla založena 1. ledna 1999 jako společný podnik UniCredit Leasing CZ, a.s. (dříve CAC LEASING, a.s.) a francouzské RCI Banque S.A. (100% součást skupiny Groupe RENAULT S.A.). Každý ze společníků vlastní podíl ve výši 50 %. RCI Financial Services, jako dceřiná společnost jedné z největších leasingových společností na českém trhu, nabízí své služby prostřednictvím sítě autorizovaných dealerů Renault a Dacia a devíti poboček po celé České republice.
„Koncept značkového financování nám umožňuje poskytnout společným klientům výhodnější podmínky financování a rychlé uzavření smlouvy. Součástí spolupráce je rovněž program financování dealerské sítě, který spolupracujícím obchodníkům pomáhá uspět v dnešní silné konkurenci prodejců automobilů,“ představuje výhody tohoto obchodního modelu Jaroslav Jaroměřský, výkonný ředitel UniCredit Leasing.
Značkové financování RCI Financial Services zahrnuje celkem tři produktové řady – Renault Finance, Dacia Finance a nově od začátku roku 2010 Nissan Finance. Podle Jean-Jacques Thiberta, jednatele RCI Financial Services, úspěšnost nabídky RCI Financial Services potvrzuje vysoký podíl na financování vozů značky Renault a Dacia. V roce 2009 se značkové financování na celkovém prodeji těchto vozů v České republice podílelo 42 %, což představuje jeden z nejlepších výsledků na českém trhu financování automobilů.