iFLEET » Archiv 2005-19 » Škoda Auto rozšiřuje nabídku asistenčních služeb
Od dnešního dne poskytuje automobilka Škoda Auto na každý nový vůz značky Škoda, který zákazník převezme u smluvního partnera Škody v České republice, bezplatně spektrum asistenčních služeb – tzv. Záruku mobility Premium v trvání dvou let. Kromě...
Od dnešního dne poskytuje automobilka Škoda Auto na každý nový vůz značky Škoda, který zákazník převezme u smluvního partnera Škody v České republice, bezplatně spektrum asistenčních služeb – tzv. Záruku mobility Premium v trvání dvou let.
Kromě stávající nabídky asistenčních programů Škoda Auto, jež se vztahují pouze na nepojízdnost vozidla v důsledku poruchy či havárie ne z vlastního zavinění, kryje nová Záruka mobility Premium i jiné okolnosti zastavení vozu, např. v situacích způsobených vlastní vinou. „Ze statistik centrály Škoda Autoassistance v ČR plyne, že více než 29 procent všech výjezdů připadá na události způsobené nepozorností, respektive vlastním zaviněním,“ konstatuje Přemysl Vlasta ze Servisních služeb Škoda Auto.
Bezplatné využití nabídky asistenčních služeb je možné v následujících situacích: dovoz chybějících pohonných hmot a provozních kapalin, výměna pneumatiky v případě defektu, zabouchnuté, zlomené či ztracené klíče, vybitá autobaterie, záměna paliva. Záruku mobility Premium mohou získat i všichni zákazníci Škoda Auto, kteří si vůz zakoupili v minulosti a mají platnou Doživotní záruku mobility. V tomto případě je služba zpoplatněna jednorázovou částkou 161 Kč vč. DPH pro servisní interval 30 000 km nebo 12 měsíců, resp. 322 Kč vč. DPH pro prodloužený servisní interval (do max. 30 000 km a max. 24 měsíců).
Předpokladem bezplatného poskytnutí všech služeb v rámci programu Záruka mobility Premium je absolvování všech předepsaných prohlídek u autorizovaných servisních partnerů společnosti Škoda Auto po celou dobu provozu vozidla. Záruku mobility Premium nelze poskytnout samostatně a zároveň se nevztahuje na vozy Felicia, i když mají ještě platnou Doživotní záruku mobility.