iFLEET » Archiv 2005-19 » Škodě se na začátku roku 2012 daří
Domácí automobilka Škoda se raduje ze svých prodejních výsledků na začátku roku 2012. Jen v únoru vzrostly její celosvětové prodeje o 13,1 % oproti stejnému měsíci minulého roku. Vloni Škoda dodala zákazníkům v únoru 63 800 vozů, v tom letošním to...
Domácí automobilka Škoda se raduje ze svých prodejních výsledků na začátku roku 2012. Jen v únoru vzrostly její celosvětové prodeje o 13,1 % oproti stejnému měsíci minulého roku. Vloni Škoda dodala zákazníkům v únoru 63 800 vozů, v tom letošním to bylo 72 100 vozů. I když měl letošní únor o jeden den víc než loňský, činí po přepočtu i tak nárůst 9,1 %. Podíl značky Škoda na celosvětovém trhu již činí téměř 1,5 %.
Prodeje Škodovky rostly ve všech prodejních regionech, mimořádně vysokých přírůstků dosáhla značka v Evropě, Indii a Číně. Ve Švýcarsku byla Škoda dokonce v únoru 2012 druhou nejprodávanější značkou. Také na dalších zahraničních trzích směřovaly prodeje značky vzhůru. Prodeje v Egyptě vzrostly v porovnání se stejným měsícem loňského roku o více než 500 % na téměř 700 vozů (únor 2011: méně než 100 vozů), zajímavý byl také vývoj prodejů škodovek v Austrálii: růst o 138,2 % ze 100 na více než 300 vozů.
„Opětovný dvouciferný růst prodejů v únoru 2012 potvrzuje trvalý růstový kurz značky Škoda," uvedl Jürgen Stackmann, člen představenstva společnosti zodpovědný za oblast prodeje a marketingu. Celkem prodala Škoda v prvních dvou měsících letošního roku 147 500 vozů, což
představuje nárůst zhruba o 12 %.