Toyota nabízí úspory
pátek, 20. března 2009
Společnost Toyota Motor Czech připravila kampaň nazvanou „Týden úspor“, která proběhne u všech autorizovaných partnerů Toyoty ve dnech 23. - 28. 3. 2009. Celá kampaň je zaměřena na prezentaci nové koncepce Toyota Optimal Drive, která je zaměřena na...
Společnost Toyota Motor Czech připravila kampaň nazvanou „Týden úspor“, která proběhne u všech autorizovaných partnerů Toyoty ve dnech 23. - 28. 3. 2009. Celá kampaň je zaměřena na prezentaci nové koncepce Toyota Optimal Drive, která je zaměřena na snížení spotřeby paliva i škodlivých emisí a zároveň zvýšení výkonu pohonné jednotky. Právě tato nová koncepce, snižující provozní náklady, charakterizuje nejprodávanější model Yaris s akční cenou 249 900 Kč (motor 1.0 VVT-i, 51 kW, spotřeba 5 l/100km, emise CO2 118 g/km) a také Auris s akční cenou 349 900 Kč (motor 1.33 Dual VVT-i, 74 kW, spotřeba 5,9l /100km, emise CO2 139 g/km). Ve výbavě obou modelů je zahrnuta klimatizace, rádio s RDS a CD s možností přehrávání MP3 a WMA nebo elektricky ovládaná přední okna. Součástí týdenní prezentace Toyoty, zahrnující testovací jízdy obou modelů, je rovněž nabídka financování nákupu vozu prostřednictvím leasingových produktů Toyota a pojištění s rokem povinného ručení zdarma od společnosti Toyota Financial Services.