Unicredit leasing rostla o 20 procent
středa, 5. března 2008
Společnost UniCredit Leasing, která do 4. listopadu 2007 působila pod značkou CAC Leasing, uzavřela loni celkem 27 041 smluv na movité a nemovité věci v celkové hodnotě 17,215 miliardy korun, tj. téměř o 20 procent více než v roce 2006. Tradičně...
Společnost UniCredit Leasing, která do 4. listopadu 2007 působila pod značkou CAC Leasing, uzavřela loni celkem 27 041 smluv na movité a nemovité věci v celkové hodnotě 17,215 miliardy korun, tj. téměř o 20 procent více než v roce 2006. Tradičně největší část z tohoto objemu – kolem 59 % – připadla na leasing osobních automobilů, motocyklů a další dopravní techniky, dalších 11% na leasing nákladních automobilů.
V leasingu osobních automobilů byl největší podíl nových smluv uzavřen na značky Renault, Dacia, Peugeot, Škoda, Fiat, Citroën, Ford, BMW/Mini a Honda. Technika a softwarové vybavení partnerů UniCredit Leasingu umožňují zákazníkům využívat zvýhodněné akce a uzavírat leasingové smlouvy přímo u prodejců automobilů bez nutnosti návštěvy pobočky společnosti.
Kromě tradičního značkového leasingu mají dnes zákazníci k dispozici i CAC Credit, který je
alternativním řešením při financování nákupu automobilů a motocyklů jakékoliv značky, a to jak nových, tak i ojetých. Nejkratší doba splácení je stanovena na šest měsíců a minimální financovaná částka na 10 tisíc korun. Klient má možnost předčasného splacení úvěru a k jeho získání nepotřebuje jištění nemovitostí ani třetí osobou.
Aktuální novinkou, která reaguje na prodloužení minimální délky trvání leasingové smlouvy pro předměty v druhé odpisové skupině na pět let, je produkt Zkrácené splácení. Umožňuje splatit pořizovací cenu již během 36 nebo 48 měsíců a následujících 24, respektive 12 měsíců je v měsíční částce obsaženo pouze výhodné pojištění a symbolická měsíční splátka pořizovací ceny ve výši například 10 korun.
Jak řekl na tiskové konferenci výkonný ředitel a místopředseda představenstva UnitCredit Leasing Jaroslav Jaroměřský, vedení společnosti nepředpokládá, že by důsledky finanční reformy týkající se leasingu příliš ovlivnily objem uzavíraných smluv. Začátkem roku byl pochopitelně zaznamenán pokles uzavírání nových smluv, protože před koncem loňského roku byly mnohé z nich z uvedených důvodů uspíšeny. Přesto vedení společnosti – byť je na hodnocení vlivu reformy ještě brzy – neočekává pokles objemu smluv, ale spíše změny jejich struktury, například směrem k operativnímu leasingu nebo k uvedeným smlouvám pro zkrácené splácení.