Unicredit leasing těží z univerzálnosti
čtvrtek, 28. srpna 2008
UniCredit Leasing dosáhl v 1. pololetí 2008 výsledků, které jsou v souladu s trendy trhu. Pokles leasingu kopíruje dynamiku celého trhu, naopak úvěrové financování roste výrazně více než celý trh. Díky univerzální nabídce je UniCredit Leasing na...
UniCredit Leasing dosáhl v 1. pololetí 2008 výsledků, které jsou v souladu s trendy trhu. Pokles leasingu kopíruje dynamiku celého trhu, naopak úvěrové financování roste výrazně více než celý trh. Díky univerzální nabídce je UniCredit Leasing na trhu v dobré pozici. Nejdynamičtěji rostoucím produktem UniCredit Leasingu se stal v prvním pololetí úvěr pro podnikatele, který meziročně posílil o 65 %. To je téměř o polovinu více, než je dynamika růstu celého trhu tohoto stále populárnějšího produktu pro financování podnikatelských potřeb. Velmi výrazně rostl i objem poskytnutých úvěrů pro spotřebitele, kde procento meziročního rozdílu dosáhlo 54 %. To je bezmála jednou tolik jako za celý trh spotřebitelských úvěrů. Leasingové financování movitých věcí v zásadě kopíruje vývoj celého trhu a v porovnání s ostatními velkými konkurenty nedochází k výraznějšímu poklesu oproti trendu. Naopak díky univerzálnosti nabídky je financování movitostí doplněno i leasingem nemovitostí, který zaznamenal výrazný meziroční nárůst o 100 %. „Zaměření na univerzální charakter společnosti v roce 2005 bylo vykročením správným směrem. Umožňuje nám to totiž lépe reagovat na tendence trhu a pomáhá nám udržet si stále silnou pozici,“ uvádí Jaroslav Jaroměřský, výkonný ředitel UniCredit Leasing CZ, a.s.