Unileasing: výsledky a nové logo
středa, 21. listopadu 2007
Leasingová společnost Unileasing oznámila hospodářské výsledky za 3. čtvrtletí 2007 a současně změnu vizuální identity firmy. „Společnost Unileasing a. s. uzavřela v průběhu první tří čtvrtletí roku obchody ve výši 1,56 miliardy Kč, což v porovnání...
Leasingová společnost Unileasing oznámila hospodářské výsledky za 3. čtvrtletí 2007 a současně změnu vizuální identity firmy.
„Společnost Unileasing a. s. uzavřela v průběhu první tří čtvrtletí roku obchody ve výši 1,56 miliardy Kč, což v porovnání s rokem 2006 představuje nárůst 25 %. Největší růst zaznamenala komodita strojů a technologií, kde se objem zvýšil o plných 200 milionů Kč. Druhý největší nárůst byl v těžké dopravní technice, a to ve skupině nákladních automobilů a tahačů. Skladba rostoucích komodit odpovídá rozvoji českého hospodářství – zvyšující se průmyslové výrobě a vysoké přepravní náročnosti,“ komentuje výsledky Ing. Pavel Nový, místopředseda představenstva, Unileasing a. s.
Ke zlepšení došlo také u nejdůležitějších ekonomických ukazatelů. Zisk před zdaněním se meziročně zvýšil o 10 % na 72 milionů Kč. Objem pohledávek po splatnosti, jeden z přísně sledovaných ukazatelů leasingových a splátkových společností, dokonce ke 30. září 2007 poklesl na pouhých 5 milionů Kč, což je pokles o 40 % oproti stejnému období loňského roku. Poměr těchto pohledávek k tržbám společnosti je na úrovni desetin procenta, což odráží kvalitu realizovaných obchodů a vynikající řízení rizik při vysokých objemech obchodů.
„Jsme přesvědčeni, že finanční leasing bude i v příštím roce nejrozšířenějším způsobem financování movitých věcí. Společnost Unileasing má již připraveny produkty reagující na nové daňové předpisy – vedle finančního leasingu půjde opět o leasing operativní a úvěrové financování. Naší výhodou bude i nadále rychlost, přizpůsobivost a vysoká profesionalita, včetně individuálního přístupu k financování jednoduchých předmětů i složitých výrobních celků,“ uvádí Ing. Pavel Ovsík, předseda představenstva, Unileasing a. s.
Společnost Unileasing se od nového roku také rozhodla modernizovat svoji korporátní identitu a vizuální styl. Redesign loga společnosti směřoval k maximálnímu zpřehlednění a zjednodušení značky při zachování základní kontinuity tvaru.