iFLEET » Archiv 2005-19 » UNIQA přebírá klienty Directu, včetně likvidace škod
UNIQA pojišťovna vyřizuje od listopadu škody klientů Direct Pojišťovny. Ta oznámila 25. června 2012 ukončení prodeje nových pojistných smluv a pojistné události stávajících klientů Direct převezme UNIQA pojišťovna, která zajistí jejich...
UNIQA pojišťovna vyřizuje od listopadu škody klientů Direct Pojišťovny. Ta oznámila 25. června 2012 ukončení prodeje nových pojistných smluv a pojistné události stávajících klientů Direct převezme UNIQA pojišťovna, která zajistí jejich likvidaci.
Už od srpna přebírá UNIQA pojišťovna klienty, kterým Direct Pojišťovna ukončí pojistnou smlouvu a kteří projeví zájem získat u ní obratem a ve zjednodušeném procesu další krytí svých rizik do dalších let. UNIQA bude nyní zabezpečovat rovněž kompletní vyřizování škod dosavadních klientů Direct Pojišťovny, kteří mohou hlásit škody i nadále na stávajících kontaktech. UNIQA pojišťovna poté provede všechny úkony spojené s pojistnou událostí a vyplatí pojistné plnění. Tato další část spolupráce zajistí bezproblémové ukončení aktivit Direct Pojišťovny na českém trhu.
Stávající klienti DIRECT Pojišťovny jsou nyní před výročím své pojistné smlouvy postupně kontaktováni z call centra s novou srovnatelnou nabídkou pojištění u UNIQA pojišťovny. Škody bude UNIQA likvidovat všem stávajícím zákazníkům Direct bez ohledu na to, jakého pojistitele si nakonec pro ochranu před riziky zvolí.