iFLEET » Archiv 2005-19 » V Německu jsou zákazníci nejvíce spokojeni v Volvem
V nejnovějším průzkumu spokojenosti zákazníků, který provedla organizace J. D. Power pro německý trh, se na prvním místě v hodnocení značek pro rok 2011 umístila švédská automobilka Volvo, která tak překonala i všechny německé prémiové značky nebo...
V nejnovějším průzkumu spokojenosti zákazníků, který provedla organizace J. D. Power pro německý trh, se na prvním místě v hodnocení značek pro rok 2011 umístila švédská automobilka Volvo, která tak překonala i všechny německé prémiové značky nebo japonské výrobce, kteří dosahovali v minulosti vynikajících výsledků a těmto anketám dominovali. Dva modely značky Volvo navíc stanuly na stupních vítězů v hodnocení produktů. Ve středním segmentu obsadilo druhé místo Volvo V50, což mu zajistilo třetí pozici v celkovém hodnocení všech modelů. Ve třídě manažerských vozů získalo bronzovou příčku Volvo V70. „Je to důkaz vysoké kvality, spolehlivosti a služeb, které nabízíme našim zákazníkům,“ uvedl Stefan Jacoby, prezident a generální ředitel společnosti Volvo Car Corporation. „Jsme s tímto výsledkem velmi spokojeni, neboť nejlepšími experty na silné a slabé stránky vozidel jsou především jejich majitelé. A také proto, že zákazníci kupující vozy prémiových značek jsou obzvláště nároční.“