iFLEET » Archiv 2005-19 » Vít Pěkný: Rio posílí pozice značky Kia ve firmách
Od nového modelu segmentu B Kia Rio si automobilka mnoho slibuje i ve vztahu k firemní klientele. „Naše fleetové aktivity byly dosud poměrně omezeny tím, že jsme neměli dost silnou nabídku v segmentu B. Nové Rio tuto situace radikálně mění. Model...
Od nového modelu segmentu B Kia Rio si automobilka mnoho slibuje i ve vztahu k firemní klientele. „Naše fleetové aktivity byly dosud poměrně omezeny tím, že jsme neměli dost silnou nabídku v segmentu B. Nové Rio tuto situace radikálně mění. Model cee´d jako náš bestseller v segmentu C získá nyní podobnou protiváhu v segmentu B, což atraktivitu značky Kia pro firmy výrazně zvýší,“ míní generální ředitel českého zastoupení Kia Motors Vít Pěkný. Dosavadní Rio, které se nyní doprodává, figurovalo až kolem 15. místa v nesmírně konkurenčním segmentu B, zatímco to nové Rio chce mít tuzemské zastoupení rozhodně v první pětce. Moderní vůz s bohatou standardní výbavou a sedmiletou zárukou dává předpoklady k tomu, aby přepsal prodejní žebříčky v segmentu malých vozů. Dodatečným bonusem k 7leté záruce je záruka „777“, kdy lze vůz bez udání důvodu a jakýchkoli nákladů vrátit do 7 dnů a 777 ujetých km.