Změna ve vedení leaseplanu
středa, 23. května 2007
Po dvanácti letech odchází ze společnosti Lease Plan ČR její dosavadní generální ředitel Jaromír Hájek. Jeho nástupcem byl jmenován dosavadní marketingový a obchodní ředitel Martin Mitterwald. Jaromír Hájek byl jmenován do čela italské pobočky firmy...
Po dvanácti letech odchází ze společnosti Lease Plan ČR její dosavadní generální ředitel Jaromír Hájek. Jeho nástupcem byl jmenován dosavadní marketingový a obchodní ředitel Martin Mitterwald. Jaromír Hájek byl jmenován do čela italské pobočky firmy a v rámci skupiny LeasePlan jde o první jmenování manažera z bývalého východního bloku do nejvyšší pozice v některé ze západoevropských poboček. Jaromír Hájek stál v čele české pobočky od jejího založení v roce 1995. O rok později firma zahájila svou obchodní činnost. Pod vedením Jaromíra Hájka si LeasePlan v České republice vybudoval silnou vedoucí pozici na trhu, když dlouhodobě ovládá přibližně 50 % trhu. V rámci skupiny LeasePlan, která dnes působí ve 29 zemích světa, patří česká pobočka z hlediska rozvoje stabilně mezi nejdynamičtější. Dlouhodobé výtečné ekonomické výsledky byly také hlavním důvodem, který vedl centrálu firmy k rozhodnutí pověřit Jaromíra Hájka vedením italské pobočky. Ta je přitom pětkrát větší než ta, kterou doposud řídil a v rámci skupiny LeasePlan čtvrtá největší (ve správě má přibližně 100 tisíc vozů). Tato pozice je dána i silnou oblibou operativního leasingu v Itálii. Ing. Jaromír Hájek (43 let) vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, obor zahraniční obchod. Před svým angažmá v LeasePlanu pracoval v poradenské společnosti Larive Holland. Martin Mitterwald (35) patří k služebně nejstarším zaměstnancům firmy. Přišel do ní v roce 1997 ze společnosti Import Volkswagen Group ČR, kde zastával funkci marketingového manažera. Martin Mitterwald dlouhá léta formuloval obchodní a marketingovou strategii LeasePlanu v České republice. Kromě toho je členem mezinárodního Business Development Council, úzkého týmu vybraných manažerů LeasePlanu z celého světa, který má významný vliv na jeho klíčová obchodní rozhodnutí. Martin Mitterwald, absolvent ČVUT v Praze, společnost přebírá v okamžiku, kdy pečuje o více než 18 000 vozidel tisícovky klientů.