iFLEET » Archiv 2005-19 » Změna ve vedení marketingu společnosti ŠkoFIN
Novým managerem společnosti ŠkoFIN zodpovědným za oblast marketingu se stává od 1. 4. 2010 ing. Jan Kloud (na fotografii). Dosud tuto funkci zastával ing. Roman Vavroň, který se po desetiletém působení ve ŠkoFINu rozhodl přijmout výzvu mateřské...
Novým managerem společnosti ŠkoFIN zodpovědným za oblast marketingu se stává od 1. 4. 2010 ing. Jan Kloud (na fotografii). Dosud tuto funkci zastával ing. Roman Vavroň, který se po desetiletém působení ve ŠkoFINu rozhodl přijmout výzvu mateřské společnosti Volkswagen Financial Services AG a přechází do indické pobočky na funkci General Manager Sales and Marketing.
Jan Kloud (1975) působí ve ŠkoFINu od roku 2000, nejdříve na pozici key account manager, následně, od roku 2005, jako brand manager pro značku Audi Finance a od roku 2008 jako vedoucí obchodního úseku Fleet a VIP. Ve ŠkoFIN bude nyní odpovědný za marketing, vývoj a tvorbu produktů v oblasti retailu a fleetové zákazníky. Jeho vzdělání je vysokoškolské, inženýrský titul získal v roce 1998 na Masarykově univerzitě v Brně v oboru ekonomie. Komunikuje v anglickém a německém jazyce, mezi jeho koníčky patří sport (tenis, squash, lyže), automobily, zajímá se o architekturu a design.
Roman Vavroň (1974) působil ve ŠkoFINu také od roku 2000, od roku 2006 na vedoucí pozici v oddělení marketingu. Novou profesní výzvou pro něj bude od letošního května pozice General Manager Sales and Marketing ve společnosti Volkswagen Finance PVT. LTD. se sídlem v indické Mumbai. Jeho vzdělání je vysokoškolské, inženýrský titul získal v roce 1997 na Vysoké vojenské škole pozemního vojska v oboru Ekonomika obrany státu. Pan Vavroň komunikuje v anglickém, ruském a německém jazyce, mezi jeho koníčky patří sport (tenis, golf), historie, literatura a cestování.