iFLEET » Eventy » Zprávy » Hankook Tire je hlavním partnerem Firemního auta roku 2014
Letošní ročník ankety o Firemní auto roku má již svého titulního partnera. Je jím jeden z předních světových producentů pneumatik, společnost Hankook Tire. Soutěž, která bude tradičně nejsledovanější kategorií ALD Automotive Fleet Awards 2014, ponese název Hankook Firemní auto roku 2014.
Anketa Firemní auto roku je přední domácí anketou zaměřenou na firemní automobily. Je založena na názoru stovky předních českých manažerů, kteří se s nominovanými automobily osobně seznamují v rámci testovacích dnů, které pro ně pořádá magazín FLEET firemní automobily jakožto odborný garant ankety. Spojení prestižní automobilové ankety s prestižní značkou, reprezentující průmysl, který dodává jednu z klíčových komponent moderních automobilů, představuje další mezník ve vývoji ankety a posílení jejího statutu moderní a respektované automobilové události na české scéně.
Profil společnosti Hankook Tire
Společnost Hankook Tire je jedním z největších a nejrychleji rostoucích výrobců pneumatik na světě. Její produkty charakterizuje vysoká míra inovací a kvalita, ať už se jedná o pneumatiky pro běžné osobní automobily, SUV, sportovní a závodní vozy či nákladní auta a autobusy. Hankook je skutečně globální značkou: jeho produkty jsou přítomny na 180 trzích světa.
Společnost Hankook Tire neustále investuje nemalé prostředky do výzkumu a vývoje, který probíhá v pěti R&D centrech v Jižní Koreji, USA, Číně, Japonsku a Německu. Právě v německé technologické základně, která se nachází v Hanoveru, probíhá vývoj plášťů určených pro evropské trhy, a to včetně těch, které jsou dodávány coby originální příslušenství předním evropským automobilkám. Samotná výroba probíhá v maďarském Rácalmás, kde Hankook otevřel v roce 2007 zcela novou továrnu postavenou podle nejmodernějších standardů. Ročně zde vyrobí dvanáct milionů pneumatik pro osobní i nákladní vozy a po dokončení nejnovějšího výrobního bloku zde bude ročně vznikat dokonce až 17 milionů pneumatik. Hankook je v Evropě stále populárnější značkou, o čemž svědčí i fakt, že na evropských trzích prodá tato značka 30 procent veškeré své produkce.