iFLEET » Jak to vidím » Jsou auta vaší společnosti brandovaná, či anonymní? Co si myslíte o možnosti využít aut jako nosičů reklamy?
Naše vozidla jsou označena logem společnosti. Navíc se Skupina ČEZ rozhodla využít část vozidel pro propagaci prodeje dalších služeb, které nabízíme, a to pomocí polepů na dveřích. V minulosti jsme vozidla využívali k propagačním účelům u příležitostí konání olympijských her. Takže ano, Skupina ČEZ využívá vozidla k propagačním účelům. Je to způsob reklamy, která je dlouhodobá, je vidět na mnoha různých místech republiky (v provozu či při parkování), a tudíž prostředky do ní vložené mají smysl.
V současné době provozujeme zhruba šedesát aut, z nichž je cca 70 procent obrandováno. Vždy až do určitého postavení ve firmě. Považujeme to samozřejmě za levnou a účinnou reklamu, zároveň prezentujeme sílu a pozici na trhu. Samozřejmě je to i dobrá prezentace přímo u klienta.
Naše vozidla z hlediska brandingu rozdělujeme do tří skupin. Vozidla managementu nenesou žádný branding, vozidla obchodních manažerů jen decentní základní branding a vozidla servisní a na rozvoz výrobků jsou označena výrazně. Branding považujeme za velmi dobrou příležitost jak se u zákazníků prezentovat především při instalaci výrobků či provádění služeb k nim.
Naše firemní flotila je anonymní. Objednáváme nyní pevně konfigurovaná vozidla bez loga naší firmy i bez označení modelu, a to pouze v černé nebo bílé barvě. Důvodem je hlavně množstevní sleva a jednoduchá realokace vozů. Auto jako nosič reklamy je sice pro naši firmu bezpředmětné téma, nicméně to považuji za přínosné například u živnostníků, cestovních kanceláří, velkoobchodních, dopravních, stavebních a podobně orientovaných firem.